Gafă colosală comisă de Balenciaga. Brandul de lux își cere scuze pentru noua sa campanie
Balenciaga se află în mijlocul unui scandal de proporții pornit de la cea mai recentă campanie a sa. Brandul de lux ce aparține casei de modă fondată de Cristóbal Balenciaga a făcut o gafă majoră pe care încearcă să o remedieze. Considerat un brand extravagant, de data asta a atras un val imens de critici după ce a folosit copii minori în noua sa campanie. Potrivit CNN, în cea mai recentă campanie, Balenciaga a prezentat copii care îmbrățișează ursuleți de pluș îmbrăcați în echipament bondage.
Gafă colosală comisă de Balenciaga
Balenciaga a lansat o campanie controversată, care a stârnit un val de critici în întreaga lume. Nu este prima dată când brandul folosește copii în reclamele sale, dar de data asta au apărut și accesorii erotice. Minorii au fost fotografiați în mai multe ipostaze, iar în cadru se află jucării și accesorii erotice. Fotografiile au fost realizate de fotograful Gabriele Galimberti pentru campania Balenciaga Gift Shop.
În spațiul public au apărut numeroase reacții dure față de această campanie și zeci de tik-tokeri au aruncat la gunoi, demonstrativ, genți de mii de euro.
The Balenciaga ad is disgusting. Toddlers posing with BDSM sex toys and alcohol. Hiding in plain sight a Supreme Court case involving a federal child porn law… Stop sexualizing kids to sell your ugly overpriced crap. #Balenciaga pic.twitter.com/hTNJ4TD6od
— Alison H.Centofante (@AlisonHowardC) November 21, 2022
În fiecare imagine în care apar copii sunt și elemente din categoria BDSM. Inocența copiilor și accentele erotice au scandalizat întreaga lume și i-au făcut pe unii să spune că Balenciaga încurajează traficul de minori și pornografia infantilă.
Scuze publice după campania Balenciaga Gift Shop
Casa de modă de lux Balenciaga și-a cerut scuze după valul de reacții în online privind campania Balenciaga Gift Shop. Potrivit unui comunicat de presă emis săptămâna trecută, campania itera seria de filme Toy Stories, o explorare a ceea ce oamenii colecționează și primesc drept cadouri.
“Linia a prezentat “zeci de produse noi, de la articole pentru casă, îmbrăcăminte pentru animale de companie și parfumuri, de la obiecte de zi cu zi la obiecte de colecție în ediție limitată și mobilier personalizat”, se arată în comunicatul de presă emis de Balenciaga.
Acum, după valul de critici din întreaga lume, reprezentanții companiei au revenit cu scuze publice.
“Ne cerem scuze sincere pentru orice jignire pe care campania noastră de sărbători ar fi putut-o provoca. Gențile noastre cu urși de pluș nu ar fi trebuit să fie prezentate cu copii în această campanie. Am eliminat imediat campania de pe toate platformele”, a anunțat Balenciaga, potrivit sursei citate.
Fotograful Galimberti a declarat, într-un interviu pentru CNN, că direcția și filmarea campaniei nu au fost în mâinile sale. Un utilizator Twitter a spus că imaginile au ajuns mult prea departe și că Balenciaga a a încercat să atragă atenția cu un conținut controversat. Acesta a precizat că nu le va accepta scuzele pentru că nu este în regulă să sexualizezi copiii.
