Connect with us

newspass.ro

Hyundai își propune o creștere de 10% a vânzărilor și se orientează către mașinile electrice

Hyundai își propune o creștere de 10% a vânzărilor și se orientează către mașinile electrice

Business

Hyundai își propune o creștere de 10% a vânzărilor și se orientează către mașinile electrice

Sursa Foto: Car Sales Base

Hyundai își propune o creștere de 10% a vânzărilor și se orientează către mașinile electrice

Producătorul de automobile cu sediul în Seul își propune pentru 2023 o creștere de 10% a vânzărilor pe măsură ce se orientează către mașinile electrice. Hyundai care deține și Kia a ratat obiectivele pentru anul 2022. Întreruperile suferite de lanțul de aprovizionare au dus la o penurie de cipuri semiconductoare și alte piese auto vitale, scrie The Guardian. În același timp, livrările globale de astfel de cipuri au fost neregulate, parțial din cauza restricțiilor Covid în China. Acestea au împiedicat capacitatea producătorilor de a ține pasul cu cererea.

Obiectivul Hyundai pentru anul 2023

Constructorul auto din spatele Hyundai și Kia a anunțat că și-a propus, pentru 2023, să crească vânzările cu 10% la nivel global. Între timp, compania își accelerează tranziția către vehiculele electrice. Din nefericire, obiectivele pentru 2022 nu au fost atinse din două mari motive. Întreruperile lanțului de aprovizionare au dus la o penurie de cipuri  semiconductoare care controlează componentele electronice ale vehiculelor. Livrările globale de cipuri au fost afectate parțial de restricțiile Covid din China. Acesta au împiedicat capacitatea producătorilor de a ține pasul cu cererea.

Hyundai care produce popularele automobile electrice Ioniq 5 și EV6 a declarat că își va atinge obiectivele și prin alte mijloace. Este vorba despre optimizarea proceselor de producție, a logisticii și a vânzărilor pe regiuni.

Hyundai își propune o creștere de 10% a vânzărilor și se orientează către mașinile electrice

Sursa Foto: Hyundai

Cele mai vândute mărci de mașini din Marea Britanie

Kia și Hyundai se numără printre cele mai bine vândute mărci de mașini din Marea Britanie și reprezintă aproximativ 11,5% din piață. Constructorul auto spune că își propune să vândă 4,3 milioane de vehicule la nivel global în 2023.

În 2022 compania a vândut 3,9 milioane de vehicule, marcând o creștere de 1,4% față de 2021, dar sub ținta de 4,01 milioane.

Compania a anunțat că va introduce în curând primul său vehicul electric de înaltă performanță și că mai multe detalii vor fi dezvăluite în lunile următoare.

Hyundai este oficial al treilea mare producător auto la nivel global după ce a dat startul mărcii în 2022, după Volkswagen și Toyota. Cu toate acestea, producătorul auto sud-coreean ar putea avea un avantaj pe măsură ce industria auto trece la vehiculele electrice.

Hyundai Motor Company, care include Kia și Genesis, se afirmă ca un adevărat competitor după ce a depășit anul acesta General Motors (GM), Nissan și Stellantis în ceea ce privește volumul anual, potrivit Bloomberg.

“Suntem pe drumul cel bun, iar anul acesta am fost foarte puternici”, a declarat Jaehoon Chang, co-director executiv al Hyundai.

Hyundai a dezvăluit noul design inspirat de vehiculele electrice

La finalul anului 2022, Hyundai a dezvăluit noul design inspirat de vehiculele electrice pentru noua sa gamă KONA, indicând direcția în care se îndreaptă producătorul auto.

Potrivit Electrek constructorul de mașini este pe cale să își extindă veniturile cu 21% ajungând la 108 miliarde de dolari, ceea ce ar reprezenta cea mai mare rată de creștere dintre marii producători auto, potrivit estimărilor.

Continue Reading

Mai multe din Business

Se citește acum

To Top